Најчесто поставувани прашања

Моја Сметка - Халкбанк АД Скопје.

Дома

remove_circle_outline add_circle_outline Што е "Моја Сметка" – Халкбанк АД Скопје ?

"Моја Сметка" – Халкбанк АД Скопје е веб портал за персонализиран пристап за известувања и документи за платежни услуги на корисникот со платежна сметка во Банката.

remove_circle_outline add_circle_outline Како да креирам корисник на "Моја Сметка" – Халкбанк АД Скопје ?

За креирање нов корисник потребно е да ги пополните задолжителните полиња со следните податоци: Датум на раѓање, лозинка, бројот на платежната сметка и е-маил адреса која е пријавена во Халкбанк АД Скопје

*За успешно креирање на корисник ќе добиете СМС код на мобилниот број (кој е пријавен во Халкбанк АД Скопје). Потребно е да го внесете кодот во соодветното поле за да го потврдите креирањето на профилот за корисник.

*На следниот линк може да го видите целосното упатство за најава и креирање корисник.

remove_circle_outline add_circle_outline Како да се најавам доколку ја заборавам лозинката ?

Доколку лозинката е заборавена и не може да се најавите потребно е да го контактирате нашиот Контакт Центар 24, телефон: +389 (0)2 3296 330